263
Online COmmuniCatiOn Of SuStainability in the SOCial eCOnOmy: a COmparative Study
reviSta de eCOnOmía mundial 67, 2024, 243-271
su13126810
Canavari, M., Regazzi, D., & Spadoni, R. (2002). Origin Labels on the World
Wide Web. Working paper. Bologna, Universit a di Bologna, Dipartimento
di Economia e Ingegneria Agrarie, Italy.
Carvalho, F., Santos, G. & Gonçalves, J. (2018). The Disclosure of Information
on Sustainable Development on the Corporate Website of the Certified
Portuguese Organisations. International Journal for Quality Research, 12,
Castilla-Polo, F., Gallardo-Vázquez, D., & Sánchez-Hernández, M. I. (2015).
La Revelación Social a Partir de la Guía GRI de la Economía Social: Una
Herramienta para Mejorar las Relaciones Socio-Cooperativa. CIRIEC-
España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa, 83, 143-168.
Castilla-Polo, F.; García-Martínez, G., Guerrero-Baena, M. D., Luque-Vílchez,
M., & Polo-Garrido, F. (2022). Prácticas de Divulgación de Información
No Financiera en las Cooperativas Españolas de Mayor Dimensión:
Recomendaciones. AECA Asociación Española de Contabilidad y
Administración de Empresas.
Cea-Moure, R. (2019). CSR Communication In Spanish Quoted Firms. European
Research on Management and Business Economics, 25(2), 93-98, https://
doi.org/10.1016/j.iedeen.2019.02.002.
Cetelem (2022). Sostenibilidad y Consumo 2022: El consumidor español
ante el reto de la sostenibilidad. Ed. Observatorio Cetelem. https://
elobservatoriocetelem.es/app/uploads/sites/3/2022/10/sostenibilidad-
consumo-2022.pdf
Chaudhri, V., & Wang, J. (2007). Communicating Corporate Social Responsibility
on the Internet: A Case Study of the Top 100 Information Technology
Companies in India. Management Communication Quarterly, 21(2), 232-
Chen, S., & Macredie, R. (2005). The Assessment of Usability of Electronic
Shopping. A Heuristic Evaluation. International Journal of Information
Management, 25, 516-532.
Christensen, L.T., Morsing, M., & Thyssen, O. (2017). License to Critique: A
Communication Perspective on Sustainability Standards. Business Ethics
Quarterly, 27(2), 239-262.
Cobelli, N., & Wilkinson, G. (2020). Online Wine Purchasing: A Comparison
Between South Africa and Italy. The TQM Journal, 32(4), 837-847.
Cristóbal, E., Montegut, Y., & Daries, N. (2017). Cooperativismo 2.0: Presencia
en Internet y Desarrollo del Comercio Electrónico en las Cooperativas
Oleícolas de Cataluña. REVESCO, Revista de Estudios Cooperativos, 124,
47–73.
Cui, J., Jo, H., & Na, H. (2018). Does Corporate Social Responsibility Affect
Information Asymmetry?. Journal of Business Ethics, 148, 549–572.